piątek, 10 stycznia 2014

2 rozdział

Weszłam na salę a tam zobaczyłam pięciu mega przystojnych chłopaków.Jeden blondyn z błękitnymi oczami , jasną karnacją .Był bardzo przystojny , mam słabość do blondynów.Nie powiem , wpadł mi w oko.Drugi ciemnowłosy chłopak , na rękach  miał widoczne tatuaże .Następny krótko ścięty brązowowłosy chłopak, wyglądał na naj bardziej ułożonego z nich.Kolejny chłopak miał brązowe włosy i właśnie wcinał marchewkę.Jednak największą uwagę przykuł chłopak w lokach.Kojarzyłam go,ale nie wiem  skąd.
-Hej jestem Louis a ty pewnie jesteś naszą choreografką ?- spytał chłopak z marchewką.Po chwili podeszła do nas reszta .
-Ja jestem Liam , to jest Zayn , tam stoi Niall- wskazał na przesłodkiego blondyna-A ten koło mnie to Harry- i nagle mnie oswieciło to ten Harry z którym moja przyjaciółka jest w ciąży.Momentalnie mina mi zrzedła.W połowie zajęć znów powrócił uśmiech gdy patrzyłam na tych debili jak próbują powtórzyć mój układ.Louis sie przewrócił i upadł na Harrego .Na nich jeszcze wylądował Niall .A Zayn i Liam przewrócili sie na boki.Nie mogłam opanowac śmiechu .
-Hahaha boże z kim mi każą pracować ?! - zapytałam w śmiechu - Dobra wstawać ciołki i od nowa to samo- Posłusznie wykonali moje polecenie i powtórzyli mój układ bez większych pomyłek. Gdy trening dochodził końca zadzwonił mój telefon,poszłam go odebrać .Wyświetliło mi się zdjęcie Nikol
-Hej !- powiedzialam wesoła , mina mi zrzedła gdy usłyszałam szloch przyjaciółki
-Halo.. Baa..siaa.. Prze...pra..szam , nie.. mogłam się powstrzymać- wychlipiała.Wiedziałam o co jej chodzi .-Nie rób nic więcej błagam- wydarłam sie do telefonu i podbiegłam do chłopaków
-Chłopaki błagam was niech któryś mnie podwiezie szybko do domu - błagałam
-A co sie stało ? -spytal Niall
-Moja przyjaciółka jest w ciąży i właśnie zrobiła coś głupiego , boje sie że to może sie dla niej źle skończyć .- byłam już u skraju łez-Podwiezie mnie któryś ?-spytalam z nadzieją
- Ja cię zawiozę .- zaoferował sie Harry nie byłam co do tego pomysłu przekonana ale nie miałam innego wyjścia.
-Dziękuje -Szybko wyszliśmy z budynku , skierowaliśmy sie w stronę auta Harrego , wraz z nami postanowił jechać Niall .Po około 10 minutach jazdy byliśmy pod naszym mieszkaniem.Wyskoczyłam z auta a chłopacy za mną .Weszłam do domu , od razu skierowałam się do pokoju Nikol , niestety nie było jej tam .Poszłam do łazienki , to co tam zobaczyłam spowodowało u mnie atak chisterii szybko podleciałam do przyjaciółki która leżała na podłodz z zakrwawioną ręką.
-Niko!! Słyszysz mnie ? - wydarłam się .Dziewczyna otworzyła delikatnie oczy .-Nic mi nie jest to tylko trochę krwi- powiedziała ledwo słyszalnie .-Trzeba cię przenieść na łóżko - stwierdziłąm widząc moją słabą przyjaciółkę-Chłopaki !!- zawołałam ich żeby pomogli mi z przeniesieniem Nikol.Po chwili w drzwiach łazienki pojawili sie chłopacy , gdy zobaczyli Nikol strasznie sie wystraszyli a zwłaszcza Harry-O boże czy to ty Nikol ?-spytał Harry -Cześć Harry - powiedziała smutno i cichutko moja przyjaciółka.-Podnieście ją i przenieście do sypialni, tylko uważajcie -Poleciłam im .Harry i Niall ostrożnie unieśli moją przyjaciółkę i zanieśli do jej sypialni .Pobiegłam po apteczkę.
*Oczami Harrego*
Gdy zobaczyłem Nikol tam cała zakrwawioną na podłodzę myślałem że zaraz zemdleje.Zanieśliśmy ją do pokoju i położyliśmy na łóżku , Basia pobiegła szukać apteczki żeby zatamować krwawienie .Zauważyłem że brzuch dziewczyny jest większy niż pięć miesięcy temu .Po chwili przypomniałem sobie słowa Basi , o tym jak mówiła że jej przyjaciółka jest w ciąży.Ciekawe czy to moje dziecko ? Zastanawiałem się , ale postanowiłem spytać o to dziewczynę póżniej , teraz byłem bardziej zmartwiony jej stanem .
*oczami Nikol *
-Nikol jak sie czujesz ?- spytał Niall
-A jak mam się czuć ? A co jeśli coś sie stało mojemu dzidziusiowi - odruchowo złapałam sie za brzuch , po chwili dopiero uśwaidomiłam sobie co powiedziałam .Spojrzałam na Harrego który wyglądał na zmartwionego .Wybuchłam płaczem .Zdziwiłam się gdy ktoś mnie przytulił , a tym kimś był ...


_________________________________________________________________________________
No hej kotki Sory że tak długo nie dodawałyśmy dalszych rozdziałów , ale nie miałyśmy czasu pisać .Obiecujemy poprawe . A tak ogółem czy w ogóle ktoś tu zagląda ?! Jeśli czytasz skomentuj to daje chęci do pisania <3333

1 komentarz: