piątek, 16 maja 2014

                                                            *Rozdział 2*
                                                               *Koncert*
Razem z moją młodszą siostrą stałam przed sceną..Dużą sceną...Stałam tam jak słup..Moja siostra świetnie się bawiła..Patrzyłam na tych chłopaków  , uśmiechałam się do nich...Wygłupiali się , śmiali , śpiewali..Obserwowałam Miley bawiła się zajebiście.Słucham innej muzyki więc nie lubię ich..W pewnej chwili zapadła cisza.Odezwał się jeden z chłopaków jak się nie mylę był to Niall..
-Teraz z pośród was.Wybierzemy 5 dziewczyn.To zacznę.Em..? Za dużo was moje śliczne księżniczki...Po proszę na scenę tą księżniczkę-Wskazał na mnie.
Weszłam nie pewnie na scenę i podeszłam do blondyna.Uśmiechnął się do mnie i kazał stanąć obok mnie.Zrobiłam jak kazał.Chłopak w loczkach wybrał moją przyjaciółkę Nikole.
-Skąd tutaj Nikola.?!-zapytałam sama siebie w myślach.Mulat wybrał moją siostrzyczkę.
Liam i Louis wybrali inne directionerki. Zaczęli śpiewać Little Things..Uwielbiałam tylko tą piosenkę.Zaśpiewali i na koniec cmoknęli nas w policzki.
Każda zeszła ze sceny , schodziłam powoli i nagle..Upadłam straciłam przytomność ...
                                                              *Oczami Miley*
Schodziłam ze sceny z moją siostrą kiedy nagle ona upadła i straciła przytomność.Pobiegłam szybko do niej.
-Amy.! Amy.! -zaczęłam krzyczeć..Zauwazyłam że została postrzelona.Wybuchnęłam płaczem..
Przerwano koncert , pobiegł do mnie Zayn.
-Co z nią !? -zapytał bardziej krzyknął..
-Ona..ona została..została postrzelona..
-Jezu co.?!-Wydarł się blondyn
Zadzwonili po karetkę która pojawiła się po 15 minutach i zabrała moją siostrę do szpitala.
Chłopacy kazali mi z nimi iść do auta bo  chcieli ze mną tam pojechać.Pojechaliśmy do szpitala..Byliśmy na miejscu po 40 minutach.Pobiegliśmy do szpitala.Miała operację.Kazano nam siedzieć przed salą ..
Do szpitala przyjechali rodzicie i Nikola.Nikola wiedziała co się stało..
Każdy siedział zdenerwowany przed salą...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jest drugi rozdział<3 Przepraszam że tak późno dodaje ale nie miałam czasu<3 Wiecie szkoła , nauka , przyjaciele ..Teraz napisałam krótki bo jestem strasznie senna..Przepraszam was kociaki <3
Obiecuje że jutro dodam trzeci rozdział bo cały weekend jestem  w domu ...
Mam nadzieję że sie podoba <3
                                         CZYTASZ=KOMENTUJESZ !

2 komentarze:

  1. zapraszam na nowy rozdział. winter-land-story.blogspot.com i zachęcam do komentowania , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń