środa, 7 maja 2014

Rozdział 4

Dni mijały szybko. Harry sumiennie sie mna zajmował. Zaproponowal mi  nawet zebym z nim zamieszkała ale nie bylam co do tego pomyslu przekonana. Byłam już w siodmym miesiącu ciąży.Dzisiaj mamy poznac płeć dziecka.Byłam bardzo szczesliwa.Wszyscy obstawiaja,włącznie ze mna ze to bedzie chlopiec tylko Harry uparl sie ze bedzie miec córeczke.Aaa własnie poznałam reszte chlopakow ,są przeuroczy.Najlepiej dogaduje się z Lou.Jest przezabawny.Baśka kręci nadal z Horankiem .Widze jak ona na niego patrzy , zakochala sie , mysle ze Niall tez cos do niej czuje.Leżałam wlasnie w lozku , nie mialam ochoty wstawac. Jednak w końcu leniwie podnioslam sie z łóżka i skierowalam sie do lazienki. Spojrzalam na swoj juz bardzo duzy brzuch , jprdl jak ja bede wygladac po porodzie.Heh chyba z pracy modelki nici, moje marzenia o modelingu poszly sie jebać wraz z moja swietna figura.Nadal nie powiadomilam szefa ze rezygnuje z pokazow i sesji . Wziełam urlop wiec nie wie nic o ciazy , na moje nieszczescie jutro musze mu o tym powiedziec heh wsumie jak mnie zobaczy to sam sie domysli . Ubralam sie w różową bluzke i czarne leginsy.Zrobilam lekki makijaz, rozczesałam wlosy i zeszlam na dół .Na dole w kuchni siedziala Basia i Harry ? Co on tu robi ?!
-Hej - przywitalam sie.
-Siemka skarbie- moj chlopak podszedl do mnie i pocalowal mnie na powitanie.
-Co ty tu robisz kotku?
-Pomyślałem że pojedziemy razem na jakies zakupy.
-Harry jesli nie zauwazyles to stracilam prace wiec nie mam kasy na zakupy.
-Ale ja mam . Jak bys nie zauwazyla to jestes dziewczyna czlonka najpopularniejszego zespolu na swiecie-zasmial sie-Wiec nie martw sie o pieniadze .Musze kupic ci jakies ubrania ciazowe kochanie bo nie zeby cos ale zlekka ci brzuszek widac - zasmial sie ukazujac swoje slodkie doleczki po czym wskazal na moj wystajacy brzuch spod koszulki.Pociągłam koszulke probujac zakryc brzuch .
-No dobra pojade z Tobą
Ubrałam bluze , różowe conversy i wyszlismy z domu.Wsiedlismy do czarnego range rovera Hazzy po chwili bylismy na miejscu .

                                                                   *3 Godziny później*

Właśnie skonczylismy zakupy.Jestem wykonczona.Harry wykupil chyba polowe ciuchow ciązowych z galerii .On gorzej niz baba z tymi zakupami.Minęły juz trzy godziny a moje nogi juz nie daja rady .
-Harry błagam cie . Nogi mi już odpadają-marudzilam
-No dobra niech ci bedzie . Ale napewno wszystko juz masz ?-spytal
-Tak mam wszystko-odpowiedzialam
-Ok to chodz zaniesiemy te siatki do samochodu i pojdziemy cos zjesc ok ?
-Okej . Ja i nasz dzidzius zglodnelismy .-poszlismy do auta . Po chwili dopadli nas paparazzi.

-Harry czy to twoje dziecko ?Harry czy to twoja dziewczyna?Harry kiedy slub ?Harry a co z karierą ?Czy to nie była modelka victoria's secret?
-zasypywali nas pytaniami .Robilo mi sie juz slabo . Za duzo wysilku na jeden dzien.

-Tak to moje dziecko i moja dziewczyna Nikol tak była modelką.Slubu narazie nie bierzemy.Nadal bede występowal i rozwijał swoja kariere.A teraz jedno zdjecie i koniec dobrze ?-spojrzal na mnie pokiwalam glowa na znak zgody.Zrobili zdjecie i zostawili nas samych a my udalismy sie do wloskiej restauracji.
-Skarbie na co masz ochote ?
-Tortellini z sosem serowym poprosze .
-A dla mnie spaghetti.
-Coś do picia ?-spytal kelner
-Dla mnie woda.
-Czyli dwie wody poprosimy
-To wszystko ?
-Tak . Dziekuje.-odpowiedzial Harry.
Po zjedzeniu pysznego obiadu pojechalismy do lekarza .Juz za chwile dowiem sie czy bede miec coreczke czy synka. Nie moge sie doczekac.
-Panna James -wywołała mnie lekarka.Weszłam z Harrym do gabinetu....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NO TO MAMY 4 ROZDZIAŁ .MAM NADZIEJE ŻE SIE SPODOBAŁ.
KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ /Nicole <3

5 komentarzy:

  1. Omomomomom*-* Ja chce nexta kocie! Wczułam się mega <33 Aww Hazza jaki opiekuńczy <3 Masz mega talent do pisania opowiadań <3 Kocham cie moja siostro <33 Loffki<3.Nie jesteś zła na mnie ?/Basia.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne ze nie jestem^^ Ej po co ty czytasz te wypociny ?! xD Ja cb tez kocham misku <3/Nikol <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo chodzi że też piszę tutaj to opowiadanie.Ej no ! ONE JEST BOSKIE *-* I love you too<3/Baśka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem pisac opowiadan.Pierdole poddaje sie i nie pisze juz :( /Nikol :'(

      Usuń
    2. Ej nooo :c I smutno mi ;.ccc

      Usuń